Filmhøjskolens faciliteter

Odder Højskoles filmhøjskole er ikke helt som andre filmhøjskoler!

Vi byder på professionelle værksteder med alt det nyeste grej, redigeringsstationer, et seperat TV-Redaktionslokale, og undervisere med professionel erfaring fra teater og film-branchen.

Det betyder, at du får masser af praktisk undervisning. Du lærer at skrue en film sammen fra bunden. Du lærer at skrive manuskript, at lave et story board, at sætte lys og lyd op, og meget, meget mere!

Samtidig med det lærer du også at se og forstå film. I fag som Filmhistorie og Filmanalyse lærer du at forstå filmmediets historie, og du lærer at analysere de forskellige virkemidler, som filmskaberne igennem tiden har benyttet sig af!

Så hvis du leder efter filmhøjskoler, er du kommet til det helt rette sted. Vi tilbyder dig intens undervisning i både de teoretiske og praktiske aspekter ved filmskabning, og vi tilbyder dig dybt professionelle faciliteter og undervisere!

Vil du læse mere om vores Skole for Film & TV-produktion? Så klik her.

Vil du se nogle af vores tidligere elevproduktioner? Så klik her eller her.

Tilmeld dig vores kurser her