ÅBENT HUS 14. SEPTEMBER 2024

In Branding

Kom til åbent hus på Odder Højskole lørdag d. 14. september kl. 14! Vi starter dagen med kaffe og kage, efterfulgt af en introduktion til skolen og vores spændende undervisning. Derefter kan du opleve skolens værksteder, se elevernes værelser og få en fornemmelse af højskolelivet.

14.00 – Ankomst! Vi byder jer velkommen til Odder Højskole med kage og kaffe.
14.30 – Introduktion til skolen, skema, struktur mm. i vores foredragssal.
15.00 – Vi tager dig med på en rundtur, hvor eleverne åbner dørene til deres værelser og lærerne til deres værksteder!
18.00 – Aftensmad
19.30 – Koncert

TILMELDING

Synes du det lyder fedt? Så meld dig til via vores Rundvisnings formular under Praktisk info. Tilmeld dig ved at følge linket: https://www.odderhojskole.dk/book-en-rundvisning/ og vælg antal i ønsker at komme.
Har du lyst, kan du blive til aftensmad (kl. 18.00) og afslutte dagen med en fantastisk koncert (kl. 19.30). Dette skal du skal blot skrive i formularen under “andre bemærkninger”.

Har du yderligere spørgsmål så giv os et kald på +45 86 54 07 44 eller skriv en mail til: mail@odderhojskole.dk.

Vi glæder os til at se dig!